Friday, December 16, 2011

Pengajaran terbaik!

Peh!!!!!
K0rang penah rase tak cane rase nye  di khianati?
Nway, aku baru je bernti keje at kdai akses0ri dlm tesc0 tuh…
Keje ctu mmg bez..tak pnat..juz mul0t je kne byk brcakap utk jual barang especially emas k0rea tuh…
Gaji pn 0ke la..(0ke ke??)

Tapi…
Yang tak bez nye bile 0arng yg aku pcaye, aku syg mcm kluarga aku dah,
Tikam aku dr blakang..*adeh! Saket nye~
Dia buruk2 kn aku at orang…
Pdahal slame ni aku pcaye k0t kat die..
At last kant0i semuanya..

Allah tu maha besar…adil..
Dia nk tunjuk at aku, sape sebenanye yg kawan n sape lawan…
Time tuh, dia pegi t0ilet n die tertnggal enset die..
Then ade 0rg k0l…
Dan terkant0i la segala bile 0rg yg k0l tu bg tahu aku segala nya…
Bila ‘si mul0t l0ngkang’ tu balik dr t0ilet dia mgelabah bila nmpak aku pgang f0n die..
Since dr tu aku tr0s ta teg0r die..
Tp yg aku panas ati, die p buruk kn at 1 tesc0 tu pasal aku..(da macam retis da aku ni!)

Sedih k0t! aku punye la pcaye giler at die..
Bt0l la kate ayah n haiqal, tak b0le pcaye 0rg sgt..

Hurmmm..
Tu mmg pngajaran terbaik utk aku..
Supaya hati hati dlm pilih kawan..

Tp an..siyesly aku bengang gile dgn die..
Disebab kn die kut0k aku mcm mcm, ni aku nk kut0k die balek!
Aku tahu dia tak le bace pn bl0g aku sbb dia mmg sgt buta it..
(ye la..sk0lah pn tak abes..smpai tgkatan dua je)

*wei p0mpuan, k0 tu dah la tak lawa..itam! tp bia la hati k0 tu mulia siket..bile muka n ati da same itam mmg takde seri nye lg diri k0 tu..! k0 kec0h kate at 0rang yg aku ni b0hsia ek? (what the!!) k0 tu yg sebenanye b0hsia la weh! Ingt aku tak tahu key g k0 kawen awl sbb tlanjur..n anak k0 yg 1st tu ank luar nikah? (aku bt0l bt0l mara ni..s0ri la ye kpd yg mbace) aku dah tahu weh…k0 punye la mengata 0rg sane..mgate 0rg sini..pat0t nye, k0 cermin dlu diri k0 yg huduh tu! Baru cakap pasal orang lain k..

PERBUALAN DGN DIRI SENDIRI:

AKU: huh! puas aty aku..penat aku pendam..
ANOTHER AKU: eleh! dlm blog brani la marah marah..haha! lau depan2, yg k0 diam tu kenapa?
AKU: hehe..
ANOTHER AKU: tu la..k0 tu cepat sgt ksian at org..sbb tu org senang pijak kpale k0..aku bg can k0 mara die semalm, apesal k0 b0le bg snyuman yg plg indah lg at die? pastu balik umah, nages nages..nyampah aku!
AKU: heheehe..itulah aku~


No comments:

Post a Comment